हेर्नुहोस भिडियो

This judgment came after two noteworthy TV supporters in South Korea sued the site for copyright infringement.

Nusara Kanjanakul, executive of the lawful office of the Commerce Ministry's Intellectual Property Department, said yesterday that the site had abused the Copyright Act BA 2558 on two checks, including adjusting, replicating and disseminating substance to the general population without consent from copyright owners.Moreover, if the site proprietor has earned income from promoting and utilized those for popularize, it could likewise be liable to common and criminal cases.Under the Copyright Act, if has profited economically from its activities, its proprietor could be liable to six months to four years in prison, as well as Bt100,000 to Bt800,000 in fines. However, in the event that there was no business advantage, it will confront a fine of Bt20,000 to Bt200,000.Recently, chose to stop its well known Korean TV arrangement with Thai subtitles after it was sued by Seoul Broadcasting System and Munhwa Broadcasting Corporation, both situated in the South Korean capital.
Share this video :

Post a Comment